Rensa historik i Firefox

Mer
11 år 3 månader sedan #552376 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Rensa historik i Firefox
Det kan ju kanske därför vara en bugg, men det är ju inte negativt precis så det funkar ju bra som det är.
Mer
11 år 3 månader sedan #552377 av Ready
Svar från Ready i ämnet Rensa historik i Firefox
Har ni andra som använder Firefox samma problem?
Mer
11 år 3 månader sedan #552397 av Solitude
Svar från Solitude i ämnet Rensa historik i Firefox
Jag använder Firefox och testade men det verkar fungera som det ska. Version 18.0 av Firefox.
Mer
11 år 3 månader sedan #552477 av saara
Svar från saara i ämnet Rensa historik i Firefox
Ready, jag har undrat över samma fenomen och tror att det beror på att man just har rensat bort allt då man har klickat på :" Ta bort enskilda kakor."Det är bara min gissning så jag vet inte om det stämmer.
Mer
11 år 3 månader sedan #552517 av Nissegossen
Det allra enklaste är att ladda ned CCleaner. Det är ett städprogram, bättre än microsoft som ligger på datorn. Detta programmet laddar jag alltid ned på en dator, för det är det ultimata verktyget vad gäller att ta bort tillfälliga Internet filer.
Det är samma sak som att ta bort historien från datorn, bara det att det är ett mycket bättre verktyg och det är gratis! Admin har det med säkerhet! Ladda ned; www.piriform.com/ccleaner

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
11 år 3 månader sedan #552656 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Rensa historik i Firefox
Jag använder CCleaner och det är också bra för att rengöra registret, så att datorn startar upp snabbare.