porrsurfing

  • Lotta
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36075 av Lotta
Svar från Lotta i ämnet porrsurfing
Tack, det kändes bra att höra
Mer
18 år 1 månad sedan #36076 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet porrsurfing
I denna fråga vill jag bara säga, att jag slutat porrsurfa för risken för virus är allt för stor! Det finns andra sätt som är bättre och man blir dessutom blasé.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • lotta
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36077 av lotta
Svar från lotta i ämnet porrsurfing
Det lät också bra. Min son blir nog också blase en dag *ler*
Mer
18 år 1 månad sedan #36078 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet porrsurfing
:tänk
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36082 av
Svar från i ämnet porrsurfing
Vid vilka psykiska tillstånd tvångsonanerar man?
Är det vanligt?

Jag läste om en nu djupt troende man som mådde så dåligt att han skar av penis när han läst vad som står i Bibeln...

mvh/Björn
Mer
18 år 1 månad sedan #36085 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet porrsurfing
Först vill jag säga till dig Björn, det är ut med det som gäller.

Det heter ju utlösning inte för inte, därför att det är enda lösningen på problemet!
Tilläggas kan att en före detta präst/munk i Katolska Kyrkan uttalade på Discovery i ett program om människokroppens sexuella behov om detta, han sade samma sak.

Det var berättade han en adept som höll sig så, att han med svårighet kunde gå, och det med stor smärta! Andra får säga vad de vill men allt kött är hö! Det som är fött av vatten och ande är vatten och ande! Om du vill så kan jag tala om för dig att det räckte med ett ord till min moder i anden innan jag var född för att jag skulle bli född!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum