Billigt internet

Mer
8 år 1 månad sedan #819037 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billigt internet
Här är Tptest för Linux tptest.sourceforge.net/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 11 månader sedan #830169 av björk
Svar från björk i ämnet Billigt internet
Internet, det har fungerat nu i ca 3 månader.
!!! Jag misstänker att de stängde ned systemet med
uppsåt för att få mej att tillämpa andra metoder för
att annalka. När jag ringde dit (Telenor var betjänten
berusad). Flamsig o, på kanelen. Dom hade lite grandiositet
på känning. Att de idka medel med att äventyra mitt internet för ett tag.
Ska jag förlänga ytterligare halvår betalar jag 400. Som det tett sig nu har
det varit friktions fritt i 3 månader... 8O 8O
Mer
7 år 11 månader sedan #830375 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Billigt internet
Det kan gå att dela på Internet med en granne. Om grannen har router med WIFI kan man koppa upp sig med WIFI. mopa gör detta.
Mer
7 år 11 månader sedan #830402 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billigt internet
Fråga grannen först om grannen går med på det och dela då på kostnaden för bredbandet. Annars riskerar du att få grannen på dig, då det är grannens bredband och det sätter ned grannens hastighet grannen tar emot och skickar. Om ni inte talats vid är det stöld och ni riskerar en stämning.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 11 månader sedan #830688 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Billigt internet
Du kan inte tjuvkoppla dig mot grannens WIFI för det krävs lösenord.
Mer
7 år 11 månader sedan #830728 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Billigt internet
Står på undersidan av routern. Det var en här uppe och bad att få koppla upp sig på nätet med mobilen, för att han kunde inte göra det hemma hos sig. I alla fall vände han vant på routern såg lösenordet och kopplade upp sig och gjorde sina ärenden. Kan bara säga, att i det fallet vet man inte hur många runt ikring en som vet lösenordet till din router? Så, det är ekonomi i att inte låta någon annan veta lösenordet. Nu bor han för långt ifrån för att kunna koppla upp sig på mitt internet, men jag vet inte hur många som vet om det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum