Köpa dator till gammal kompis

Mer
8 år 3 månader sedan #795105 av Admin1
Förvaltaren kan ju sägas ha misslyckats delvist i sitt uppdrag, eftersom hans klient saknar dator, som av de flesta här anses viktigaste prylen av alla.
Mer
8 år 3 månader sedan #795234 av Geta
Svar från Geta i ämnet Köpa dator till gammal kompis
En dement person har nog svårt att klara en dator.
Har en kusin som haft proppar i hjärnan. Hon går
bet på datorer.
Mer
8 år 3 månader sedan #795259 av Nissegossen
En Linux dator är om inte annat, lättare att återställa i ursprungligt skick än en windows konfiguration. Dock får jag uppgraderat den till win 10 får han en bättre dator än den jag skriver på.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 3 månader sedan #795261 av Utomjordingen
Jag fick Windows 95 dator gratis utav en vän år 1996! Värdet på datorn då på den tiden var cirka 15000 kronor!
Mer
8 år 3 månader sedan #795263 av Nissegossen
Den tillhörande startdisketten till win 95 var bättre att använda till att lägga in nytt operativsystem till både win 98 och till win xp och då få hårddisken omformaterad och redo för ett nytt operativsystem än startdisketten för win 98.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 3 månader sedan #795264 av Nissegossen
Har installationskivor för både win 98 och xp. De behöver man inte använda diskett för. Har några skivor som inte startar utan att man omformaterar datorn först

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum