Möjligtvis teknikrelaterat

Mer
17 år 10 månader sedan #42036 av armyknife
Och således hoppas jag att jag inte postar allt fel!

Fick nyligen en digitalkamera (Olympus sp-350) av min pappa, som jag haft rätt kul med i några dagar tills batteriet som följde med tog slut och jag insåg att jag behövde använda vanliga AA-batterier. Det blir antagligen dyrt i längden, så jag undrar ifall nån kan tipsa om en bra online-affär (helst) eller butik i Stockholm där man kan köpa laddare och återuppladdningsbara batterier. Tack på förhand
Mer
17 år 10 månader sedan #42037 av Nissegossen
Claes Ohlsson om de nu har butik i Stockholm.

Kolla deras katalog, de har flera alternativ till det du söker.

Det finns laddare och batterier till just de batterier som du behöver. Det finns också adaptrar att sätta på dessa så de passar och blir såsom större storlek på batterier.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 10 månader sedan #42038 av Nissegossen
Ps; Du kan se på LR6 också bara annan beteckning.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 10 månader sedan #42043 av armyknife
Tack så mycket!
Mer
17 år 10 månader sedan #42060 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Möjligtvis teknikrelaterat
Claes Olssons katalog finns på Internet. Kan vara bra att kolla in innan man besöker butiken.
www.clasohlson.se/
Mer
17 år 10 månader sedan #42064 av Nissegossen
Jag gjorde ett sök på clas olsson på laddningsbara batterier och jag fick inte fram just den länken, men du går in på sidan och gör ett sök så får du fram batterier Bla.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum