Vad har ni för datorhögtalare?

Mer
6 år 1 månad sedan #1039060 av 1Dave
Använder mest de inbyggda högtalarna i laptopen. Använder stereon till Netflix, Bluray och Vinylspelaren.

/Dave
Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1041423 av Utomjordingen
Mmmm... lyssnade på musiken Kraftwerk förut idag - för att testa min nya bärbara Bluetooth högtalare. Jag betygsätter 2+. Varför? Jo, man måste ladda den efter bara några timmars spelning. Säg, jag lyssnar på musik under 7 timmar men sen måste jag ladda högtalaren i 4-5 timmar. Jobbigt! Sen är väl ljudet inte det bästa men jag kan ändå inte ha Power ljud eftersom jag måste ta hänsyn till grannarna. Det som är + Plus är att högtalaren är liten och man slipper sladdar och byte av batteri (eftersom det är uppladdningsbara batterier) - väldigt skönt faktiskt för man kan ta med sig högtalaren inom 10-15 meter i omkrets/räckvidd.

Med andra ord, ger rejäl minus för att jag måste ladda högtalaren 1-2 gånger i veckan... .
Last edit: 6 år 1 månad sedan by Utomjordingen.
Mer
6 år 1 månad sedan - 6 år 1 månad sedan #1041430 av Utomjordingen
Men å andra sidan, så ger jag den trådlösa högtalaren mer Plus än stationära högtalare som måste ha sladdar som jag avskyr!
Last edit: 6 år 1 månad sedan by Utomjordingen.
Mer
6 år 5 dagar sedan - 6 år 5 dagar sedan #1054222 av Utomjordingen
Trådlösa högtalare har jag redan men idag fick jag äntligen nya Bluetooth hörlurar! Sen när jag har laddat färdigt mina hörlurar så ska det bli intressant att testa.

Jag har tidigare haft flera trådlösa hörlurar men dom gick sönder till slut... .
Last edit: 6 år 5 dagar sedan by Utomjordingen.
Mer
6 år 5 dagar sedan #1054225 av Kloppe
Använder Creative inspire P5800.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
6 år 5 dagar sedan #1054289 av Nissegossen
Jag har en sändare kopplat till datorn och den går på FM bandet i stereo så jag ställer in sändaren där ingen sändning finns på stereon på den jag utan tvekan få en så högstyrka att granarna klagar
www.kjell.com/se/sortiment/ljud-bild/fm-sandare

Kan bara att för att den skall vara endast några meter mellan sändaren och stereon för att vara laglig, dock når den till alla stereor i lägenheten.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum