c-programmering

  • Khai Chau
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #44084 av Khai Chau
c-programmering skapades av Khai Chau
någon som är bra på c-programmering?

K. :rolleyes:
Mer
17 år 9 månader sedan #44089 av Spinoza
Svar från Spinoza i ämnet c-programmering
Nej,vad är detta? Jag lärde mig BASIC en gång i tiden,men det finns ju programmeringsspråk som FORTRAN,PASCAL,C++ och ADA.
Mer
17 år 9 månader sedan #44124 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet c-programmering
Jaså, du kan programmera också PSR. Inte illa. Niklas kan också programmera, men han har inte varit här på ett tag.
Mer
17 år 9 månader sedan #44184 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet c-programmering
Då är du mer eller mindre expert på programmering. Programmerare är nog ett bra jobb om man har schizofreni. Det är självständigt och man behöver ofta inte ha så mycket kontakt med andra. På Schizophrenia.com fanns det en ex-militär, som omskolade sig till programmerare och jobbade som sådan på en bank.
  • Khai Chau
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #44985 av Khai Chau
Svar från Khai Chau i ämnet c-programmering
Perfekt! :lol:

Min bror är "bara" Fysiker...jobbade ett tag i Kista. Han mätte komponenter, innan de skulle gå i produktion :rolleyes:

Jag tänkte att genom att hålla på med t.ex programmering, kan man ju hålla tankar i schack!(?)

K.
Mer
17 år 6 månader sedan #50848 av maktlös
Svar från maktlös i ämnet c-programmering

Admin1 skrev: Då är du mer eller mindre expert på programmering. Programmerare är nog ett bra jobb om man har schizofreni. Det är självständigt och man behöver ofta inte ha så mycket kontakt med andra. På Schizophrenia.com fanns det en ex-militär, som omskolade sig till programmerare och jobbade som sådan på en bank.


jag håller inte med. Programmerare arbetar ofta i grupper och måste ha ständig kontakt med projektledare osv för att ha ett projekt rullande.