Virtuellt minne

  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 9 månader sedan #44466 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Virtuellt minne
Jag har stängt av den flera ggr, med bara knappen! Det dyker inte upp några upplysningar om fel på datorn!

Jag får helt enkelt köra windows gratisprogtam, och därigenom försöka ta bort ev. virus! Det tar en timme ungefär, men okey jag försöker, vi hörs!

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 9 månader sedan #44467 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Virtuellt minne
Hörde av en kompis om ett bättre antivirus-program! Ska nog installera detta, även om f-secure säger att den har högsta beredskap!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 9 månader sedan #44469 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Virtuellt minne
Du tips! Du kan gå till Telia eller till comhem och köra deras program i en månad utan att det kostar något. Till comhem kommer du genom att gå till den här adressen <!-- w --> www.comhem.se/antivirus <!-- w -->

Därefter avinstallerrar du och tar något annat. Du behöver inte abonnera på det.

Du måste förövrigt alltid avinstallera antivirus program innan du installerar ett nytt. Annars, har du inte problem förut så får du det då!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 9 månader sedan #44471 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Virtuellt minne
OBS! Den börjar installera omedelbart!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 9 månader sedan #44473 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Virtuellt minne
Naej, du måste ha en registreringsnyckel! Min kompis rekomemderade en annan anttivirusprogram, ska nog fråga honom igen? Jag är väldigt osäker på om mitt extra ramminne funkar!

Vi hörs, jag hittar inte det speciella antivirusprogrammet microsoft kör!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 9 månader sedan #44474 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Virtuellt minne
Nej! Du kan installera det! När du skall regga dig klicka på den ruta där du vill utvärdera programmet! Då kan du köra i en månad helt gratis utan köptvång!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum