Kan ej skicka MMS

Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1067887 av Zoidar
Lite lustigt. Jag har en Samsung galaxy S7 och har aldrig haft problem med skicka MMS. Nu efter senaste uppdateringen slutade det fungera att skicka och ta emot MMS. SMS fungerar som vanligt. Jag kontaktade Samsung som gav mig några tips som jag redan provat, sen sa de: Då får du göra en fabriksåterställning, vilket skulle lösa problemet. Efter många om och men, beslöt jag mig för att göra det idag. Och vet ni vad, MMS fungerar fortfarande inte. Men jag får i alla fall nöjet att installera om alla appar igen på mobilen. :lol:

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 10 månader sedan by Zoidar.
Mer
5 år 10 månader sedan #1067929 av wasp
Svar från wasp i ämnet Kan ej skicka MMS
Ja se Android!!
Mer
5 år 10 månader sedan #1067985 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kan ej skicka MMS
På min nya mobil fungerar allt utom att ringa, jag kan höra dem men de kan inte höra vad jag säger, de blev väldigt frustrerade. Så jag satte sims kortet i den förra fungerar det att ringa, men den var en billig så den går utmärkt ut,märkt att ringa på men det är ingen sk smart phone De har sålt en trasig telefon det är en telefon i en bedrägeri härva och det ligger i botten till mina problem efter det

Det är antingen fel på mikrofon förstärkaren eller sändnings förstärkaren det kan var slutförstärkaren som gått (kan har varit slutsteget )

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan #1067993 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kan ej skicka MMS
Kan det inte bero på dina tänder som gör att det är svårt att höra vad du säger i telefonen?
Mer
5 år 10 månader sedan #1068016 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Kan ej skicka MMS
Du kan inte installera någon annan MMS app?
Läs också detta:
thedroidguy.com/2018/05/fix-samsung-gala...ooting-guide-1069283
Mer
5 år 10 månader sedan #1068036 av krokus
Svar från krokus i ämnet Kan ej skicka MMS
På vissa telefoner måste man ha mobildata aktiverat för att kunna skicka/få MMS.