Kan ej skicka MMS

Mer
5 år 10 månader sedan #1068046 av wasp
Svar från wasp i ämnet Kan ej skicka MMS
Kan telefonen konvertera bilden till MMS då? Kamerabilder är för stora och har för många pixlar. Mobilkamerorna är riktigt vassa numera!
Mer
5 år 10 månader sedan #1068061 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kan ej skicka MMS

Geta skrev: Kan det inte bero på dina tänder som gör att det är svårt att höra vad du säger i telefonen?

Om det var jag du menade, så är det ljudet på telefon som gör att de inte hör det, även om det är svårt att höra efter de nya gaddarna.

Rycker på axlarna

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1068197 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Kan ej skicka MMS
Tack för tips!

PROBLEM SOLVED!

Jag hittat lösningen på ett forum.

Mobilnätverk/Åtkomstpunkt/APN-typ

APN-typ stod det: default, supl

Det jag gjorde var skrev till "mms". Så APN-typ blev: default,supl,mms

:vagen

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 10 månader sedan #1068217 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Kan ej skicka MMS
Brrr, det är sånt som gör att jag gillar iOS (iPhone) över Android (alla andra). Bra att du hittade en lösning! :tummenupp

Prata inte med hat i munnen!
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1068252 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kan ej skicka MMS
Du kan skicka MMS till din e-post där kan du skicka in bilder där kan man skicka bilden till med E-post till Admin1 fråga honom vänligt om han vill ta bilden som profil bild. Så gjorde jag med min kompis Stefan i stan han frågade mig hur skall jag göra, jag vill ha den som avatar, jag sade ta ett kort på kortet med mobilen skicka den som e-post till Admin1. Jag vet ju själv inte man gör för att få en bild till viska.se Jag fråga Admin1 i sammanhanget att han borde hjälpa Stefan, Admin1 lade in bilden vilket mycket uppskattades.

De bilder på mig som finns på sajten pga att en journalist kom från Skåne kom hem till mig för en intervju. jag fick reda att han var vegetarian så jag frågade en granne hur göra, jag fick receptet och han tog bilderna och lade på sin sajt därifrån tog jag rakt av kopierade och lade in på viska med benägen hjälp från Admin1 justerat för att passa i måtten tack så mycket för hjälpen Admin1

Den sajten de låg på finns inte längre.

Å andra sidan fick han se när jag apotekets vanilj kola Samt kanderade mandlar om(om ni vill ha bort skalet gör ett uppkok så du skållar dem är det lätt att få bort skalet) det är absolut inte brända mandlar det är kanderade mandlar inget annat

Han tyckte att jag hade en plan innan han kom hit det får han ju tycka, men hela tiden han var här gjorde jag något och svarade på frågor och jag berättade.

när jag tyckte det att det var nog, jag hann inte bli klar med orden han tog sina saker och gick direkt av någon anledning. Människor som har lite där uppe stannar inte när de sagt nu går jag. Det finns ju ingen anledning att stanna de bara går, då man sagt hejdå, mycket utmärkande för en människa som har som sagt i pallet, alltid så

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1068262 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Kan ej skicka MMS
Det är bra när Admin kan hjälpa till :)

Det verkar lättare att lägga till avatar nu, än tidigare. Måtten verkar inte alls behöva vara så exakta som på "förra" forumet.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 10 månader sedan by Admin1.