Diskettstation

Mer
5 år 9 månader sedan #1074437 av Nissegossen
Ja, jag saknar dem.
Detta ni läser är först ett försök att skriva på en sida med en annan teknik som fungerar på googlel överssätt de har tekniken som gör att jag inte förlorar texten utan är förlåtande och acceterrar min text inte förloras. Jag saknar på datorn Diskett station som det var förr bara skiva och därefter klistra in och spara. Sedan kunde man ta ut disketten då fanns allt där.

Får köpa en extern diskettstation för tekniken på viska känns som årtionden tillbaka.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1074438 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Diskettstation
Det finns ju USB stickor med. I olika storlekar och priser.

/Dave
Mer
5 år 9 månader sedan #1074441 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Diskettstation
Jag vet men alla de texter jag skrivet på disketter ligger på viska har ett förflutit tid jag gjorde en data cd 2004 och den skivan har gjort kommer från en förlaga på disketter allt finns finns nog inte alla texter utan jag har fler texter på på disketter jag har.

på skivan är antalet texter nog inte med på på skivan som har bortåt 365 objekt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1074564 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Diskettstation
Det finns externa diskettstationer att köpa som kopplas via USB-kontakt. Tror de kostar kring 400 kr. Kjell&Co har en. Jag har själv haft en sådan men den gick sönder och fick kastas.
Mer
5 år 9 månader sedan #1074569 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Diskettstation
Köp på second hand.
Mer
5 år 9 månader sedan #1074571 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Diskettstation
Jaså, där ser man. Jag har en del disketter jag vill kika på. Vad kan en sån apparat kosta?