Använder ni Siri?

Mer
5 år 8 månader sedan #1085041 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Använder ni Siri?
En gång frågade jag henne hur är vädret och då svarade hon att hon inte vet var det finns grodor. Hehe
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1085057 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Använder ni Siri?
Har en iPhone men kollar med ljus och lykta efter en billig Android. Fast Siri är rolig, torr humor och kan starta inlagd musik bara man ber "henne". Kan koppla samtal och guida till webbplatser för att söka svar på frågor som "hon" inte behärskar.

Någon som har tips på hur man får tag i en billig Android?

Alla större teknikkedjor. kolla Elgiganten
www.elgiganten.se/catalog/mobil-tele-gps...enSE-ProductCatalog#

Detta är den sida jag gjorde ett sök på billigast möjliga mobil på google

www.google.se/search?source=hp&ei=g7-MW-...0i10k1.0.Rqtd3kV9NKE

Men köp inte en med abonnemang köp en kontant utan operatörs bunden. troligen i längden billigare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan #1085167 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Använder ni Siri?
Tack Nissegossen! Jag har beslutat mig för att köpa en begagnad mobil, det finns företag som säljer. Bluecity, billigteknik, inrego och en hel del andra. Mobiler har blivit som bilar. Så fort man har kommit hem med telefonen är den redan bara värd hälften av priset.
Mer
5 år 8 månader sedan #1085172 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Använder ni Siri?
För övrigt förstår jag inte hur man kan lägga 10.000 på en telefon. iPhone går visst att sälja till vilket pris som helst, vansinne. Det mesta jag har lagt på en mobil var drygt 5.000, en HTC som var en av de första mobilerna med touch screen. Men den var svårmanövrerad och jag sålde den för 1.500 kr något år senare. Jag har haft ytterligare en HTC, ett av deras flaggskepp, M7. Den var en höjdare; tills den gick sönder ett år senare. Nu vill jag ha en Sony eller en Huawei för deras kamerors skull.
Mer
5 år 8 månader sedan #1085173 av memphis
Svar från memphis i ämnet Använder ni Siri?
Jag har en iphone som jag köpte via telia för 5 år sedan. Den funkar fortfarande perfekt och är hel. Så jag är väldigt nöjd med kvalitén på den.
Mer
5 år 8 månader sedan #1085177 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Använder ni Siri?
Jag har en MacBook Air och en iPhone X. Använder inte Siri, men hon är påslagen, så ibland stöter hon på mig :D