Intrångsförsök!

Mer
17 år 7 månader sedan #48629 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Intrångsförsök!
Admin! Jag har haft en webbsite på mina favoriter, där jag själv enkelt skulle kunnat fejka min IP-Adress, men den försvann sist jag lade in operativsystemet på nytt! Jag har haft möjligheten att välja och vraka bland 100 % säkra IP-Adresser så jag vet hur lätt det är!

Så har nog skett i detta fallet! Jag tror ju inte att någon Kines eller tysk har bågot egentligt intresse av vad jag har på min dator!

OBS! jag har haft möjligheten men aldrig var intresserad av att göra det!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 7 månader sedan #48753 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Intrångsförsök!
De som har gjort intrångsförsök här på sajten har inte varit från Europa utan från Mellanöstern, Sydamerika och någon enstaka från Asien. De bryr sig inte om vilket språk man skriver på utan de har som sport eller hobby att hacka in sig på hemsidor. Jag tror nog att den som scannat din dator var kines eller tysk för det finns många kinesiska och tyska hackers. De är inte intresserade av att läsa vad du skrivit utan de kanske vill använda din dator till annat.
Mer
17 år 7 månader sedan #48760 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Intrångsförsök!
OK! Admin, jag litar på dig! Tack i vilket fall som helst för att du ville hjälpa mig! :lol: :lol: :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum