Vilket ska man söka på istället för Google?

Mer
4 år 2 månader sedan #1227813 av Clean
Om man har ärenden på sidor som Google sök inte visar!
Mer
4 år 2 månader sedan #1227818 av wasp
Duckduckgo är en annan sökmotor som finns i Firefox och Google Chrome. Gå till inställningar i resp webbäsare och ändra sökmotor!
Mer
4 år 2 månader sedan #1227822 av Clean
Jättebra! Tack!! Har gjort det nu! Hade Chrome!
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1227824 av Nissegossen
Yhaoo en annan, datorn väljer själv när man nyligen lagt in operativsystemet Yhaoo Då Linux

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227825 av Clean
Jag har bara en mobil jag surfar med, lyssnar på musik och tittar på Netflix. Det är många oskyldiga som döms till döden i USA! Följer just nu en sån dokumentär. - I Am A Killer!
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1227829 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vilket ska man söka på istället för Google?
gissningsvis spelar det föga roll om man inte ser till att blocka massa cookies och krånga till det i webbläsaren.

därför att så gott som alla hemsidor nuförtiden är uppkopplade till "google reklam nätverk" (adsense) och att man genom det fått ett specifikt ID. så säg att vi ändrar söktjänst. kanske t.om rensar webbläsar historiken eller skaffar en helt ny webbläsare -fast så loggar man in på ens vanliga gmail som man alltid har gjort, så kan de koppla ihop ett plus ett när man väl är på hemsidorna som man sökt efter. men har man en seperat webbläsare/webbläsar-profil där man kollar mailen så är det nog lugnare

dessutom tror jag google har ens id kopplat till de olika IP'na man använt också.

gissningsvis alltså
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.