5G

Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1227673 av memphis
5G skapades av memphis
Är det bara jag som fick ett varningsbrev från Strålskyddsmyndigheten idag. Att 5G förmodligen är en fara för allmänheten, både djur och människor? Har inte hört nåt liknande tidigare och undrar varför det varit tyst om detta.

Det är bara för mycket vi utsätts av, av tekniken. Först all övervakning, nu detta också! Och ingen frågar om lov. Inte utan mitt tillstånd, säger Det Femte Elementet. Det har bara gått för långt.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227690 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet 5G
Var har du läst det här?
Mer
4 år 2 månader sedan #1227693 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet 5G
5g bør ikke være spesielt mer farlig sånn sett enn 4G, men internett og telekommunikasjon har jo allerede slukt verden fullstendig.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1227749 av memphis
Svar från memphis i ämnet 5G
Cosmos, jag fick en broschyr eller vad man ska kalla det, i brevlådan idag. Står att den kommer från Strålskyddsmyndigheten. Jag ska kolla deras hemsida. Har aldrig hört om något liknande tidigare!

Hittar ingen Strålskyddsmyndigheten. Men bara en Strålsäkerhetsmyndighet. Jag kanske läste fel, eller så är det hela en bluff. Kan inte kolla nu, för jag är inte hemma längre. Om det inte är en bluff utan på riktigt så kommer nog alla i hela Sverige att få en sån här broschyr.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1227754 av PsychoWard
Mer
4 år 2 månader sedan #1227760 av Clean
Svar från Clean i ämnet 5G