Tror du Nissegossen är hackad konstant?

Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251915 av Nissegossen
Ja, han lyssnar pa vad Gud sager inom honom Nar Jesus talar da lyssnar man jag menar inte att prata over huvudet pa dig notwoodstock utan genom ditt inre, en stor skillnad jag kan verka burdus men jag menar det inte att vara det

En kusin som sade till mig, att nar farfar hojde sin rost pa lokal med pojkarna, min far och hans broder, mina farbroder blev det tyst tills de forstod att allt var ok och allt var OK, den respekten hade de for min farfar deras far

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251916 av Maxjohan1983

Geta skrev: Amandara,

Du tål antagligen inte auktoriteter. Du tycker att du vet bäst själv.

Då jag hade njurbäckeninflammation hösten som var det blev till ett rejält uppvaknade. Insåg att det jag trott länge var bara fel. Men inte utan att jag tjatat och gnällt till både läkare, här och på FB.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251918 av Nissegossen
konstant?
? Forstor inte Maxjohan ar du Amandara?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251919 av Maxjohan1983
Jag kommenterade bara på det med "auktoriteter" ... varför använder du inte längre å, ä och ö Nisse?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
3 år 11 månader sedan #1251920 av Nissegossen
Ligger ned och darfor skriver jag med att klicka pa varje ord pa ett skarmtangent som ar pa engelska nu sa trott sa jag sover

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1251921 av Maxjohan1983
Ändra i inställningar till Svenska kanske vore något?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln