Köpa dator via Tradera

Mer
3 år 7 månader sedan #1282688 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa dator via Tradera
Vad heter datorn du köpte för 1800 kr, Nissegossen? Vilka prestanda har den? Den borde vara 3-4 år gammal till det priset. Om den är äldre än det har du blivit lurad. Du bör nog överlåta datorköp till en kunnig person och inte göra det själv.
Mer
3 år 7 månader sedan #1282689 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa dator via Tradera
Google har slutat med 32 bitars datorer att uppdatera samt vägrat låta lägga in Google på 32 bitars system men på den här datorn fungerar det fullt tillfredsställande.

Huvudwebbläsaren för mig är Firefox efter som jag är van vid det och på Linux standard på Linux med Google skall jag öppna Google måste jag logga in på Google med lösenordet firefox är utan det problemet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1282691 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Köpa dator via Tradera
Läropengar, Nissegossen! Nu vet du att du skall överlåta datorinköp till en annan person. Om datorn är mer än 10 år är den kanske värd 100 kr och inte 1800 kr.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1282692 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Köpa dator via Tradera
Gamla människor och datorer..


Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 3 år 7 månader sedan by zoegas.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1282700 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Köpa dator via Tradera
Nej den är ingen gammal dator flong ny men ett specialbygge med utvecklingslicens med då 32 bitars system. Bara ett rent felköp Datorn är fullt modern det syns på den.

Hade absolut ingen tanke på att kolla upp 32 bitars systemet trodde inte fanns på en ny dator. Kanske samlarvärde i den?

Samt ja allt fungerar med uppdateringar även Google som har slutat med 32 bitars datorer går inte att lägga in och inte att uppdatera men denna dator fungerar precis allt att Lägga in Google var lätt som en plätt. TV ligger på den och någon total nöjesmaskin ligger på typ gamla vad säga mediaspelaren allt är nytt, men kan inte smälta 32 bitars dator

Systemet som är inlagt är 64 bitars

Men han sade koderna fungerar inte, tror han tyckte att han inte ville lägga in koderna och pröva

Jag får rådgöra med en programmerare som är utbildad expert på det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1282701 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Köpa dator via Tradera
Det är ingen 32-bitars dator. Det windows som lagts in kan vara 32-bitars. Nyckeln till 32-bitars windows fungerar inte på 64-bitars. Din granne är lika förvirrad som dig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻