sömnapné

Mer
14 år 4 månader sedan #266252 av Shangikoya
sömnapné skapades av Shangikoya
jag har fått en remiss till sömnapnémottagningen....som min läkare skickade in juni förra året och nu har jag fått en kallelse..

ska hämta ut en apparat som jag ska ha under natten och sen ska jag lämna tillbaka den på torsdag...och dem ska utreda mina snarkningar och andningsuppehåll....under sömnen..

är lite nervös...

undrar om någon som har gjort en sån utredning??


ha en bra kväll!!

ps. den 14 jan, nu på torsdag fyller jag år!!!, 25 år!!!
ds
Mer
14 år 4 månader sedan #266258 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet sömnapné
Min syrra har gjort det. Hon är även snarkopererad. Det gick jättesmidigt alltihopa.
Hon snarkade sååå högt att det gick inte att sova i samma lägenhet med henne. :lol:
Sen hade hon andningsuppehåll, så smög man fram för man trodde hon dött. Precis då drog hon efter andan. Då hoppade man upp i taket!
Mer
14 år 4 månader sedan #266263 av Potte-Boa Jösse
Svar från Potte-Boa Jösse i ämnet sömnapné
Grattis i förskott Shangi. Härligt att se att du kämpar på! Jag blir så glad när jag ser att du är här och skriver!
Ha det bra
Pottis
Mer
14 år 4 månader sedan #266265 av Shangikoya
Svar från Shangikoya i ämnet sömnapné
tack!!!

ja jag kämpar på för fullt.....

ska bli spännande vad resultatet blir....

åker till finland på 40 h kryssning med mina föräldrar och en kompis till mig....ska bli kul....
Mer
14 år 4 månader sedan #266267 av skord
Svar från skord i ämnet sömnapné
grattis i förskott shangi! ha en fin resa!
Mer
14 år 3 månader sedan #266270 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet sömnapné
Man hämtar ut det man ska ha under natten. Då beskriver dem hur den fungerar och hur man sätter på den på kroppen. Informationen är lätt att förstå och det är inget att va nervös för. Man ska uppge ungefär när man tror att man somnar och vaknar kommande natt. Det ges tid till att ställa frågor också men jag hade inget att fråga.