Sömnlöshetsrekord

Mer
18 år 6 månader sedan #24187 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Sömnlöshetsrekord
Min första psykos började med att jag inte sov på 3 dygn. Sedan dess har jag sovit varje natt, men ibland bara 3-4 timmar, vilket är för lite för mig. Sömnen är enormt viktig för mig för att må bra. Sover jag för lite känner jag mig genast sämre.
Mer
18 år 6 månader sedan #24208 av Crilla
Svar från Crilla i ämnet Svåra sömnstörningar
Jag lider av svåra sömnstörningar och somnar lite hursomhelst. Gärna på dagarna då jag finner större trygghet och då det dessutom är lite varmare. Har ju familj och de har vant sig vid att jag för det mesta sover eller sitter vid min dator. Mitt rekord är väl också nånting på tre dygn när en cdrom pajjade. Hittade felet till slut det var ett stift på ide anslutningen som hade tryckts in. Långsökt fel...ja sen sov jag i flera dygn i sträck och visste inte vilken veckodag det var när jag vaknade...
Mer
18 år 6 månader sedan #24241 av Teresia
Svar från Teresia i ämnet Sömnlöshetsrekord
Jag tror att jag inte hade sovit på tre dygn jag heller när min psykos bröt ut. Men jag var helt borta så att jag minns att jag låg i sängen och trodde att jag skulle dö hela tiden, kändes som om någon strypte mig, så jag tuppade av ibland i sängen men sen kvicknade jag till igen och upptäckte att jag inte var död, detta pågick hela natten, ibland så trodde jag att jag hade dött men att min själ levde vidare så jag började att leta efter kroppen. Men förutom dom avtuppningarna så tror jag att jag inte sov på tre dygn. Fjärde natten var min mamma där och lurade in mig sömnmedel som jag sov lite på.
Mer
18 år 5 månader sedan #26587 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Sömnlöshetsrekord
Vakenrekordet ligger på ca två dygn för mig.
På en tiodagars period sov jag ungefär två timmar per natt.