Tomhet och rädsla

Mer
18 år 5 månader sedan #27490 av Abzu
Tomhet och rädsla skapades av Abzu
Jag känner mig helt konstig nu, nån slags ångestfylld tomhet och jag har ont i bröstet och är rädd, men jag vet inte varför riktigt.
Jag vet inte vad jag kan göra åt det, har försökt kolla på roliga saker på tv, men jag bara glor på tvrutan utan att hänga med och utan att röra en min.
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 månader sedan #27497 av
Svar från i ämnet Tomhet och rädsla
Hur mår du idag? Försök med att prata med någon om hur du känner och sedan vila lite och sätta på någon mysig musik...
Kram
Mer
18 år 5 månader sedan #27504 av Saari
Svar från Saari i ämnet Tomhet och rädsla
Vad bra att du skriver här... Jag vet att det kanske låter överdrivet, men det kan göra underverk att skriva av sig.

Kanske kan du sätta dig och skriva om känslan du känner, brodera ut den och flytta över den i datorn eller på papper? Och om det är någonting speciellt du vill göra som kan vara destruktivt så tycker jag att du ska skriva om det. Vill du kasta saker i väggen, skriv om en person som gör det. Och så vidare.

Som sagt, det är skitbra att du skriver här. Håll kontakten även i de svåraste stunderna!

Hoppas du fick dig någon sömn inatt.
Mer
18 år 5 månader sedan #27511 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Tomhet och rädsla
Jag skrev om det i min blogg och dagbok, men det hjälpte inte....men jag lyckades sova sen med lugnande piller till hjälp.

Saken var den att min granne blev våldtagen i lördag i sin lägenhet, det kanske har påverkat mig så att jag mår sämre för det känns verkligen hemskt.
Mer
18 år 5 månader sedan #27555 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Tomhet och rädsla
Sköt om Dig Abzu.
Kramiz