Hej

Mer
18 år 4 månader sedan #28616 av flisan
Hej skapades av flisan
Hej
Tyvärr är jag inlagd nu pga depression. Det är inte så roligt, men jag hoppas att det ska vända snart. Jag ska prova lite nya mediciner och så får jag just nu elbehandling, jag har fått två st hittills. Jag har frigång och får gå ut. Men jag försöker att ta det så lugnt som möjligt. Men det är ändå svårt, jag vill göra mycket och vara effektiv och duktig. Och framför allt vill jag komma undan den frätande tomhetskänslan jag har inuti i mig och de svarta tankar jag har.
De svarta tankarna har inte kontrollen över mig nu, men de finns där i bakgrunden. Letar febrilt efter en mening med mitt liv och ett sätt att hantera det...
Jag skriver igen så snart jag får möjlighet....


Hälsn. flisan
Mer
18 år 4 månader sedan #28618 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Hej
Fy vad jobbigt Flisan. Ta det lugnt och vila upp dig ordentligt. Se inte för långt framåt nu utan bara en dag i taget. Hoppas du orkar skriva till oss på viska, annars kommer vi sakna dig väldigt mycket.

många varma kramar Fredrik
  • Mhortz
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #28620 av Mhortz
Svar från Mhortz i ämnet Hej
Tråkiga nyheter flisan men jag hoppas att behandlingen ger resultat snart.
Kram på dig
Mer
18 år 4 månader sedan #28622 av CrazyGirl
Svar från CrazyGirl i ämnet Hej
Vad jobbigt för dig. Men jag hoppas du blir bättre snart.
Kramar
Mer
18 år 4 månader sedan #28627 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hej
Bra att du fått vård och hjälp mot din depression. Elbehandling är väl den mest effektiva behandlingen så du borde må bättre snart. Du skriver väl och berättar hur det går i fortsättningen. Vi kommer att sakna dig här.
Mer
18 år 4 månader sedan #28633 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Hej
Du kommer att ta dig ur detta Flisan. Depression är skitjobbigt, allt är mörkt och hopplöst. Hoppas innerligt mycket att dina nya mediciner kommer hjälpa. Vila upp dig. "Be good to yourself".