vet inte varför jag skriver..

Mer
18 år 3 månader sedan #32661 av Interlude
Allting snurrar. Jag börjar må lla och känner mig svimfärdig. Känner paniken. jag vet inte vad jag ska göra, jag får inte tag på min psykolog eller läkare. Theralen hjälper inte. Jag vill inte dö. Jag vill inte vara konstig. för det är jag i mina vänners ögon. Ingen är sjuk som jag. <Jag måste hela tiden kontrollera mig själv, gå ifrån när jag känner hur jag tappar kontakt med mig själv. Inte visa när jag blr vannsingt sur eller arg. Ja le le le le le le. Nu kan jag inte ens råta och det är nog det värsta.
vet inte vad jag skrev det här, känner mig redan tjatig som det är. ibland önskar jag nästan att jag var tillbaka på ruta ett.
  • Linnea
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 månader sedan #32664 av Linnea
Svar från Linnea i ämnet vet inte varför jag skriver..
Du är inte tjatig interlude! Tills du får tag på din psykolog eller läkare tycker jag du ska ta det så lugnt du kan! Försök att andas lugnt! Ta en kopp te. Jag vet det är jättejobbigt att inte få visa vem man är. Att känna sig tvungen att le fast man mår dåligt. Hur går det att vila? Lyssna på musik? Var så snäll du bara kan mot dig själv. Jag tycker inte du är konstig. Du mår bara dåligt och kanske är väldigt rädd? Linnea
Mer
18 år 3 månader sedan #32665 av leva
Svar från leva i ämnet vet inte varför jag skriver..
Skriv på bara det brukar hjälpa. Du kanske inte ska hålla inne dina känslor hela tiden. Varför kan inte du få bli arg eller sur ibland?
  • Mhortz
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 månader sedan #32666 av Mhortz
Svar från Mhortz i ämnet vet inte varför jag skriver..
Skickar en värmande och lugnande kram till dig min vän, bra att du berättar för oss här för du kan du få lite internet stöd som kanske hjälper
Mer
18 år 3 månader sedan #32670 av Isa-Alise
Du kämpar på så bra... det är jobbigt... speciellt att inte visa sina känslor för omgivningen... jag förstår hur mycket du vill vara samlad inför dina vänner och hur svårt det är att uppnå när du mår dåligt... hoppas att det lättar snart... och att du hittar ditt inre lugn igen snart...
Mer
18 år 3 månader sedan #32704 av Admin1
Låter som du drabbats av en panikångestattack. Det är säkert extremt jobbigt. Försök och tänka på att det bara är en känsla och att det är övergående. Försök gör avslappningsövningar och kanske blir det bättre då. Det finns läkemedel som har effekt mot panikångest. Hoppas att du snart kommer att må bättre.