Faller tillbaks..

Mer
18 år 2 månader sedan #34630 av Interlude
Jag börjar bli depprimerad. Jag borde vara glad, har lyckats få buspar och sobril. jag har mina piller från utlandet. jag skulle nog kunna vara väck ganska länge på det jag har. bara den tanken fick mig att må bättre.
jag lämnade jobbet coh åkte in till akuten, klagade på ont i bröstet och andningsvårigheter. där fick jag gråta, grät mkt. det som inte velat komma ut. men det gjorde mig bara depprimerad och nu faller jag tillbaks i mitt självdestruktiva beteende. både det psykiska och fysiska, och jag har ingen anning om vad jag gor på denna jord.
Mer
18 år 2 månader sedan #34639 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Faller tillbaks..
Har du ingen öppenvårdskontakt att vända dig till med gråten... måste vara jobbigt att gå till akuten med den och öppna sig för nån man inte känner...

Jag kan ringa min öppenvårdskontakt och få en akuttid inom några dagar om jag behöver det...

Försök att få till något sådant... så du kan få stöd snabbt när du behöver det av någon som redan känner dig...

Känns det bättre nu med Buspar och Sobril? Kan du bruka dem väl mot ångesten utan att överdosera dem?

Är värken i bröstet och andningssvårigheterna ångest? Har du fått det utrett? Du behöver nog något mot din ångest om den blir så svår...

Önskar dig bättre kontakt med vården så att du kan få den hjälp du behöver...