Deprimerad

Mer
7 år 2 månader sedan #906642 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Deprimerad
Hur går det med Lyrican nu då? Paroxetin är ett ganska starkt Antidepressivt läkemedel och hoppas du får effekt av det! Men nackdelen med det är att det är jobbiga utsättningsbesvär om man ska sluta från en ganska hög dos då man kan få symptom som att det känns som elstötar och stickningar i kroppen och Paroxetin kan ge viktuppgång! Du behöver det inte bli så för dig men jag gör dig bara mentalt inställd på det!
Mer
7 år 2 månader sedan #906659 av Kattzy
Svar från Kattzy i ämnet Deprimerad
Tagit den i två dagar nu. Vet inte om det är den men jag har inte varit galen här hemma.
Kunnat stå ut med migsjälv. Märker dock när zeldoxen går ur.. nu har jag nyss tagit en nu 40mgrmare!
Mer
7 år 2 månader sedan #906816 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Deprimerad
Att du har känslor tyder på att det inte är negativa symptom utan kanske depression. Du kan med detta test mäta om du har depression.
www.viska.se/sjalvtester/mata-psykotiska-nagativa-symptom
Mer
7 år 2 månader sedan #906932 av Kattzy
Svar från Kattzy i ämnet Deprimerad
Ska höja zeldoxen till 40 mg två ggr per dag igen.
Och lyrica 150 mg dag! Gud hjälp mig
Mer
6 år 7 månader sedan #978437 av scannercicret
Svar från scannercicret i ämnet Deprimerad
För mig inleds det med att tycka det är tråkigt inom dess tjatiga dagarna om samma sysselsättningar som leder till depression och ledder det för djupt så känns det som om livet är hopplöst att leva. Att bedja om det till sin Himmelske Fader och själv vill få hjälp när det är som djupast så svara han på en gång om vad man skall göra och under tiden förbereder Himmelske Fader inom vad som skall utföras. Samt säg till Himmelske Fader om att inte vilja dö utan känslan är att det är för tråkigt inom livet med dess samma rutiner dygnen runt. OBS att alltid avsluta bönen med: I Jesu Kristi namn Amen! Annars går det mycket illa för dig.
Mer
6 år 7 månader sedan #978438 av Geta
Svar från Geta i ämnet Deprimerad
Hej scannercicret!

Det är sällsynt att du visar dig här på Viska. Är ditt liv för inrutat?