Det lutar åt att det blir en sömnlös natt...

Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1105459 av Richard
Var så inställd på att jag skulle sova i natt, så jag tog mitt Theralen som vanligt o 3 tabletter Imovane för några timmar sen. Men är inte ett dugg trött...

Jag försöker somna till 03-04, sen går jag upp o dricker kaffe. Det är bara för att jag ska upp tidigt imorgon, som gör att jag oroar mig för att inte kunna sova, o då kan jag inte det.

Vad ska man hitta på? Kan i.o.f. fortsätta med TV-spelet, men har hållt på med det hela dagen, så det orkar jag inte med.
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Richard.
Mer
5 år 5 månader sedan #1105474 av Nissegossen
Har du sovit?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan #1105475 av Evillynn
Jag brukar spela World of Warcraft :)

Sömnlös natt för mig också förresten.

Undrar som Nissegossen, fick du någon sömn?
Mer
5 år 5 månader sedan #1105476 av Nissegossen
Evillynn
Kul att se dig på morgonen det var inte igår

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan #1105477 av Evillynn
Nä, jag har haft en bättre period så jag har inte behövt vara här lika mycket. Nu blev det ju aktuellt med medicinbyte och sömnen är lite som den är, plus att jag inte har så mycket ork för social interaktion IRL, så då brukar det bli att jag kommer tillbaka.
Mer
5 år 5 månader sedan #1105479 av Nissegossen
Ja, många som skrivit här har jag förstått att när de mår bra behöver de inte viska.se de kommer hit när de mår dåligt igen.

De som slutat skriva mår antingen bra eller är döda

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum