Är det bara jag som kan inte sova?

Mer
5 år 3 månader sedan #1121408 av Nissegossen
En sköterska, numera död förklarade för mig varför läkare ordinerar att dricka kaffe om äldre inte kan sova. Det är för att kaffet vidgar blodådrorna i hjärnan, mer blod passerar hjärnan och i och med det mer syre därför skall äldre dricka kaffe.

Samt, en sak till gå inte och lägg dig förrän du är riktigt trött. Sängen skall man bara ligga för att sova, då vänjer sig kroppen vid det och man sover.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 månader sedan #1121409 av Nissegossen
Att ha amfetamin i kaffet är inte grejen nä.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 månader sedan #1121410 av Geta
Har inte något amfetamin här så långt ögat kan nå.
Mer
5 år 3 månader sedan #1121421 av Nissegossen
Har inte något amfetamin här så långt ögat kan nå.

USAs piloter får amfetamin för att hålla sig vakna under sina uppdrag. Räkna med att Svenska soldater har det förutom atropin injektorn i en benficka. Första förband alltid höger benficka. Det vid skarpt läge.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 månader sedan #1121450 av Kloppe
Jag har ofta sömnproblem. Men det har blivit bättre efter att jag började med Mirtazapin.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
  • RainDrops
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan #1121456 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Är det bara jag som kan inte sova?
Nej inga drogeer!

Psykos kanske har noterat att jag hör röster ibland vilket jag inte gjort på länge!