Lite problem med ångest

  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1129771 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Lite problem med ångest
Man kan lägga ena handen på magen och djupandas tills man känner sig ”jordad”. Ibland får jag dödsångest, tror att jag ska dö på studs. Finns sina förklaringar...Iaf, då brukar jag försöka göra så
Mer
5 år 2 månader sedan #1129774 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Lite problem med ångest

Utomjordingen skrev: Varför inte ta en lugnande tablett om man har ångest - får du det på recept Zoidar?


Jag har Sobril hemma men har inte tagit de senaste åren mot ångest. Lite rädd att jag ska skapa ett beroende. Vill hitta "naturliga" sätt att hantera ångest. Som du säger Geta, äta hjälper. Lite åt hållet tröstäta. Idag tog jag till hjälp av en påse godis, men det är inte hållbart i längden. Kanske det funkat med te och honung?

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 2 månader sedan #1129828 av Admin1
  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1129832 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Lite problem med ångest
Tack Admin1
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1129834 av Nissegossen

zoidar skrev:

Utomjordingen skrev: Varför inte ta en lugnande tablett om man har ångest - får du det på recept Zoidar?


Jag har Sobril hemma men har inte tagit de senaste åren mot ångest. Lite rädd att jag ska skapa ett beroende. Vill hitta "naturliga" sätt att hantera ångest. Som du säger Geta, äta hjälper. Lite åt hållet tröstäta. Idag tog jag till hjälp av en påse godis, men det är inte hållbart i längden. Kanske det funkat med te och honung?


stegforhalsa.se/bekampa-angest-med-en-ur...ig-kur-pa-lagerblad/

Läs igenom artikeln till slutet, där hittar du te

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129877 av Rrusheflower
Jag brukar köpa något tex shampoo eller godis. Kläder handlar jag på nätet för det är plussize. Man kan analysera produkten, vart den kommer ifrån, materialet, designen, vad det står på den osv. Men ändå så blir jag arg ibland och får ångest och depression. Därför så är jag pank just nu även om jag försöker ha i alla fall 1000 kr på sparkontot.