Har blivit deprimerad o tänker mycket på döden...

Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1194909 av IngeF
Du hevder deg å innsikt i Guds vilje, men Gud har ingen spesiell forrang framfor de hundrevis av andre Guder som fantes lenge før monoteismen var påtenkt. Spør deg selv hva som er mest sannsynlig: At mennesket er skapt i Guds bilde, eller at mennesket har skapt mange Guder i sitt bilde? Islam skal angivelig ha vært den siste åpenbaringen, men Joseph Smith ville det anderledes. Det skremmende er ikke om himmel og helvete finnes, men at så mange ønsker at de skal finnes. Jeg bor i Norge, og ettersom du ble såpass provosert, må jeg berømme dine norskkunnskaper.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by IngeF.
Mer
4 år 6 månader sedan #1194910 av memphis
PW, kan upplysa dig om att IngeF bor i Norge. Och vi är vana vid hans norska.
Mer
4 år 6 månader sedan #1194923 av wasp
Är också väldigt nere. Sitter här och hänger med huvudet. Snart skiter jag i alltihopa!
Mer
4 år 6 månader sedan #1194924 av Klanggedin
Jag tycker döden är otrevlig... Han kommer alltid när man minst anar och det är alltid obehagligt :P...
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1194929 av IngeF
Døden er problematisk kun for de levende.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by IngeF.
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1194948 av Nissegossen

wasp skrev: Är också väldigt nere. Sitter här och hänger med huvudet. Snart skiter jag i alltihopa!

Gaska upp dig grabben, vad skall jag göra för att du skall må bättre? Om du är nere förordar jag antidepressiva medel helst inlagd på sjukhus låst avd. Detta för att man mår ännu sämre innan det blir bättre

Klanggedin skrev: Jag tycker döden är otrevlig... Han kommer alltid när man minst anar och det är alltid obehagligt :P...

Sömnen är dödens syster

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Admin1.