Vad drömde ni inatt?

Mer
3 år 4 månader sedan #1303193 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Vad drömde ni inatt?
Jag drömde jag hade 200 tusenlappar i en prydlig hög och skulle sätta in dom på Svenska Kyrkans konto. Det var inte mina pengar utan kyrkans insamlade medel. Åkte buss med bunten i handen. Klev av vid ett torg och såg mig om. En kvinna jag känner frågade vad jag letade efter. En bank att sätta in pengarna i, svarade jag. Hon pekade på en bank. Jag kände mig dum som inte hade sett den.

Var banken öppen? Tog de kontanter? är frågor jag aldrig får besvarat. Drömmen tog slut. :tomte

Prata inte med hat i munnen!
Mer
3 år 4 månader sedan #1303200 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad drömde ni inatt?
I morse var jag trött samt satt och dåsade framför datorn i ett drömliknade tillstånd förklarade jag något för de inre inom mig ingående och argumenterade till slut var jag nöjd.

Då vaknade jag och såg efter att ha rört och klickat på musen hur datorn gick ur skärmsläckningsläget och läste texten jag skrivit innan. Det var exakt samma argumentation jag haft i den här konstiga drömmen. Vaknade nöjd efter att jag läst vad jag själv skrivit.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan #1303446 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vad drömde ni inatt?
Drömde igår lite XXX om en väninna, o sen kunde jag nästan återskapa drömmen i virtual reality igår kväll. Det är rätt kul.
Mer
3 år 4 månader sedan #1303532 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad drömde ni inatt?
I natt hade jag låtit en tatuerare att tatuera över mina tatueringar på armen. Det var snyggt, men jag förstår inte varför jag gjorde det. Jag hade även tatuerat händerna.
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1305528 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vad drömde ni inatt?
Jag drömde att jag kunde teleportera mig genom att gå igenom väggar. Jag gick igenom väggen i min lägenhet och kom ut på ett köpcentrum i New York. Sedan fick jag fly för livet för en rånare sköt vilt omkring sig.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Maxjohan1983.
Mer
3 år 4 månader sedan #1305599 av björk
Svar från björk i ämnet Vad drömde ni inatt?
JAg drömde en betydelsefull viktigt på sätt o vis guds dröm
När jag skulle ta nästa steg i drömmen, kommer en dam in traskande
ca 03.09 på morgonen. Åhhhh domderar. Det var liksom inte på det
var inte hon som skulle lära mig utan gud som vill lära mig.
Så jag det kom som en chock för jag var helt i guda händer. Det var en guds dröm iaf..
Så jag svor o gick upp i taket. kolossalt. Jag väntade på att GUud skulle ta nästa
steg då kom hoen in och störde................


JELA pisss.ssss.sss.ss.ss


!JAg, gick, upp, i, taket, o, svor, i, en, halvtimme /!//...