Oro på kvällen/natten

Mer
16 år 8 månader sedan #89718 av 4REAL
Svar från 4REAL i ämnet Oro på kvällen/natten
JL1, jag får också fruktansvärd oro och ångest vid sänggång. Inget roligt alls. Hoppas det ordnar till sig för dig. Har själv inte fått nån riktigt ordning på det. När jag väl somnat brukar jag ofta vakna bara ett par 10 minuter senare med ett ryck och så känns det som hjärtat har slutat slagit och så drar jag efter andan precis som jag inte har någon luft i lungorna. Min flickvän brukar bli jätte skraj när jag gör så.

Tar Propavan och Stilnoct ibland... men känner mig så skum och knepig om jag inte somnar av dom.

Bästa botemedlet är för mig att ha tok sex med flickvännen och sova efter det... men det är väl kanske inte varje dag man känner för det heller. Inte hon iallafall.

4REAL
  • JTL
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 8 månader sedan #89722 av JTL
Svar från JTL i ämnet Oro på kvällen/natten

4REAL skrev: Bästa botemedlet är för mig att ha tok sex med flickvännen och sova efter det... men det är väl kanske inte varje dag man känner för det heller. Inte hon iallafall.

4REAL


Sant så sant, sex är ett väldigt bra botemedel.
Men jag blir pigg och lugn av att ha sex så det fungerar inte som sömnmedicin för mig.

Klart man blir less på varandra efter ett tag det är då man vill ha nytt lammkött :lol: