Tips: Kortdokumentär på SVT lördag 30 jan

Mer
14 år 3 månader sedan #270097 av LindaW
I morgon, lördagen den 30 januari kl. 20:45, visar SVT2 en repris av filmen I Edens Lustgård. Filmen är ett kort dokumentärt porträtt på temat psykisk sjukdom, som ger en glimt in i en vardag fylld av både kreativt skapande, kärlek och smärta. Filmen är gjord för några år sedan av mig (Linda_W, Inre rum) och min bästa vän/kollega Jessica Nettelbladt. Det är Jessicas pappa filmen handlar om. Under många år har vi samlat material till en längre och mer djupgående film, som kommer att göras klar när vi lyckats få finansiering. Hoppas många av er viskare har tid att se den, den är 15 minuter lång! Feedback mottages tacksamt!
Mer
14 år 3 månader sedan #270101 av maktlös
Lördag är jag dubbelbokad. Kommer den upp på SVT-Play ?
  • anonym
  • Besökare
  • Besökare
14 år 3 månader sedan #270117 av anonym
Programmet är "märkt" med SVT-Play symbol i tablån och föregående veckors motsvarande kort-filmer går att se.
Mer
14 år 3 månader sedan #270120 av Geta
Förra gången filmen visades såg jag den. Jag minns en
massa färg och form....
Mer
14 år 3 månader sedan #270147 av Nissegossen
Den borde hamna här då svtplay.se/t/103478/dokumentar

Jag vet ju inte, för programmet är ju inte sänt ännu och de lägger inte in den förrän den sänds. Men kolla upp sidan i alla fall på lördag kväll.

Får fråga Linda, har du glömt mig? Det är ju så länge sedan och du har ju fött barn och allt, så att jag har inte gjort några påstötningar, detta för att vi har ju en gemensam bekant som jag har fått lite upplysningar ifrån som gjort att jag har legat mycket lågt...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 2 månader sedan #270401 av Admin1
Jag skall titta på programmet på TV2 kl 20.45 ikväll.