REFLEXER är viktiga!! (Sydsvenskan)

Mer
6 år 6 månader sedan #979052 av Nissegossen
Sätt baklampan i bältet bakåt och en i livremmen framåt, så syns ni. Det brukar vara barnen som syns, det reflekterar på dem, men inte föräldrarna, en billig livförsäkring att ha medel för att synas. Har ni det är ni ganska väl garderade vad gäller att ni syns, becksvarta annars.

Något att tänka på att sätt ljusen under dit jackan går, annars skakar jag på huvudet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #979056 av Geta
För det mesta har jag cykeln med mig i mörkret som har både fram och baklyse.
Mer
6 år 5 månader sedan #989474 av Utomjordingen
Hade sådan här reflex i kväll! Fan, men ser ju knappt människorna nu i november en kväll. Alla är som svarta skuggor!

Mer
6 år 5 månader sedan #989510 av Recard2016
Hunden har reflex på halsbandet. Själv har jag ingen men funderat på o skaffa. Ja ser det alltid som så att bara jag har koll på bilarna så klarar jag mig. Min farsa säger att om kommer det nån idiot så e de bäst o ha reflex. Men kommer de nån idiot så e de kört ändå. Gick över ett järnvägsövergångsställe för några år sedan utanför mitt, o 10 sekunder efter kom det en bil uppkörandes på det i full fart o körde upp på rälsen så att det sprutade lågor om bilen, var tydligen en kvinna som gick på knark. Hade man aldrig kunnat skydda sig emot ändå.
Mer
6 år 5 månader sedan #989512 av Nissegossen
Vitt sken framåt, samt reflexväst är mitt koncept, jag syns det är inte tal om annat, då jag även har rött ljus bakåt. Lågt ned i fothöljd

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 5 månader sedan #989545 av memphis
Min svarta hund är så söt i sin lilla gula refläxvest. Och hon tycker om den nu när hon vet vad som ska ske. Första gångerna jag satte på den gjorde hon allt för att bli kvitt den. Sprang genom buskar och så.