Forskaren: Hormonpillret som gör att du rasar i vikt

Mer
3 år 2 månader sedan #1322026 av krokus
Jag tror nog allt att Geta är för gammal för P-piller. Men ja, risken för blodpropp ökar med p-piller. 

Själv har jag nu gett upp med p-piller och liknande. Har tagit eländet i cirka 18 månader. Jag orkar inte med biverkningarna. 

Tack för länkarna, Nisse! 
Mer
3 år 2 månader sedan #1322029 av mrsearlgray
hade en i samma skola som mig i gymnasiet som dog av blodpropp pga p-piller, hon var 17 år.
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1322031 av Koltrast73

Nissegossen skrev: Bor du i stan får du mitt telefonnummer så kan vi träffas!

Önskade att jag bodde i "Götet" - men min läst av Herren blev i samma stad som jag föddes.. Ledtråd; jag tror att Hope och Cosmos bor i denna stad där en känd smålänning för länge sedan sades undersöka om stenar kunde växa.. Han tog ut sina elever i naturen vilket var till stor hjälp när allt i våran Herres hage skulle få latinska namn och sin plats i floran.. Får jag som jag själv vill så flyttar jag mer än gärna västerut.. goa gubbar..
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Koltrast73.
Mer
3 år 2 månader sedan #1322037 av Geta
Jag menar att man inte ska ta p-piller i onödan om man inte behöver det. Vet också personer som dött och fått stroke av p-piller.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1322041 av Nissegossen

Koltrast73 skrev: Önskade att jag bodde i "Götet" - men min läst av Herren blev i samma stad som jag föddes.. Ledtråd; jag tror att Hope och Cosmos bor i denna stad där en känd smålänning för länge sedan sades undersöka om stenar kunde växa.. Han tog ut sina elever i naturen vilket var till stor hjälp när allt i våran Herres hage skulle få latinska namn och sin plats i floran.. Får jag som jag själv vill så flyttar jag mer än gärna västerut.. goa gubbar..

 

Arve Uppsaliensis

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1322054 av Koltrast73
Men de första sju åren efter jag föddes så formades jag i Småland - kanske därav min 'splittade själ' månne? .. Herren vet.. 
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.