Hur insjuknade ni?

Mer
8 år 8 månader sedan #765842 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur insjuknade ni?
Det konstiga är att man får hur många bevis som helst på sina vanföreställningar,
när man är psykotisk. Tillvaron ordnar sig till ett invecklat pussel, men allt verkar
hänga ihop.
  • Issabbella
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 8 månader sedan #765925 av Issabbella
Svar från Issabbella i ämnet Hur insjuknade ni?
Admin1 - Du säger att du hade problem psykiskt i 10 år innan. Försökte du ta reda på vad problemet var under den tiden? Jobbade du under dessa år?
Mer
8 år 8 månader sedan #765934 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur insjuknade ni?
Jag misstänkte schizofreni förstås eftersom det var jobbigare att tänka. Det fanns ingen behandling då så jag avvaktade, kan man säga. Idag hade jag antagligen kört med omega-3. Jag jobbade hela tiden och arbete verkar ge ett skydd mot psykos enligt vad man vet nu.
Mer
8 år 8 månader sedan #765938 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur insjuknade ni?
Issabbella,

Är nyfiken på vad du ska ha de här uppgifterna till?
  • lonely
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 8 månader sedan #766021 av lonely
Svar från lonely i ämnet Hur insjuknade ni?
Det var lugnt och tryggt jag tog en macka och var helt klar i Huvudet. Somnade lugnt och fint sov som en prins.

Jag vaknar tidigt morgonen efter. Jag tog ett djupt andetag nar jag reste mig fran sangen och foll ihop till fosterstallning och grat som fan och var fortvivlad och and in deep sorrow . Sen satt jag i nagra ar och tittade pa vaggen kompisar kom hem och lagade mat och stadade upp the mess. Apathy totally!

Then a beautiful day I went to the train station on the railroad and fell in to ground and started to crying big time. That day I decided not to ever give up again no matter what happens!
  • Issabbella
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 8 månader sedan #766049 av Issabbella
Svar från Issabbella i ämnet Hur insjuknade ni?
Det är bara utav rent intresse.