Interaktioner: Kreatin+Koffein+Antipsykotika+Stimulatia ?

  • Gäst
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 6 månader sedan #779910 av Gäst
Finns det några interaktioner och anledningar att vara extra försiktig med denna blandning ?:

Kreatin monohydrate (Tar endast 2 gram på eftermiddagen vid träning 3 dagar/vecka)
+koffein (Dricker endast 0,5 liter kaffe tidigt på morgonen)
tillsammans med:
cisordinol depo (1ml var tredje vecka)
+leponex (50mg varje kväll)
+concerta (36mg varje morgon)
Mer
8 år 6 månader sedan #779969 av Nissegossen
Gäst, kolla här, sjukvårdens eget program om interaktioner SFINX www.janusinfo.se/Beslutsstod/Int ... ner-Sfinx/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Gäst
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 6 månader sedan #779974 av Gäst
1. Vill inte registrera mig bara för att få tillgång till en tjänst man knappt kommer att använda.
2. Tror inte Kreatin monohydrate finns med på SFINX eftersom det inte är ett läkemedel utan är ett kosttillskott.
Mer
8 år 6 månader sedan #779984 av Nissegossen
Ja, då vet inte jag hur du skall få hjälp med det!?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 6 månader sedan #779985 av Nissegossen
Försök med Herr Google! Det brukar ge resultat, läs mellan raderna så hittar du sankorna...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 6 månader sedan #780049 av Schism
[url:2iytw1oo]http://www.livestrong.com/article/460072-what-are-the-mental-side-effects-of-creatine/[/url:2iytw1oo]

Jag tar uppladdningsfasen 25 gram om dagen av kreatin och sedan 5 gram per dag i drygt en månad, jag känner inte av någonting what so ever.