Inte psykiskt sjuk!!!!

Mer
9 år 11 månader sedan #664323 av islaa
Svar från islaa i ämnet Inte psykiskt sjuk!!!!
Jag hörde min väckarklocka ringa på psyk varje gång jag var på väg att somna så att jag blev störd och inte kunde sova. Jag visste att jag verkligen behövde för att psykossymptomen skulle lindras då men det var stört omöjligt. Den ringde inte på riktigt för mobilen var avstängd.
Mer
9 år 11 månader sedan #664463 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Inte psykiskt sjuk!!!!
islaa,

Kan ha varit hypnagoga hallucinationer vid insomnandet. Kan drabba psykiskt friska också.
sv.wikipedia.org/wiki/Hypnagog_hallucination
Mer
9 år 11 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #664740 av Utomjordingen

Kan vara en hallis med ringande dörrklockan för fler här haft samma problem.


Farligt-farligt (låten Dangerous):

Ja, kanske! För mig är det som om det ringer från en annan parallell dimension eller om det kanske är ljud från framtiden som jag hör eller kanske från en annan tid och rum?
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
9 år 11 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #664773 av Utomjordingen

Jag hör telefonen och dörrklockan ringa utan att det är någon där.


Jag har hört min dörr klocka ringa var och varannan dag i flera år nu. Jag vet inte vem det kan vara? Är det Aliens eller är det Jesus eller rentav Bill Clinton?

Om jag öppnar dörren, är det typ så här dom vill säga till mig i så fall?:


För mig har det varit så också att jag liksom mer eller mindre har väntat på att någon ska komma hem till mig och döda mig av nån anledning som jag inte vet varför och befarar att jag inte är då föreberedd för mitt försvar om det skulle ske:

Samma sak med denna avlyssnings spionpryl var det något märkligt över:

För några år sedan när jag lyssnade över hela området där jag bor så fick jag höra någonting mycket märkligt en sommar. Jag hörde två män prata med varandra om hur dom skulle döda mig. Jag hörde att den ena var full och den andra hade en pistol. Jag blev skärrad när jag hörde vad dom sa. Men så hände det någonting… hörde att den ena som var full att han sa att det kvittar om vi dödar ”mitt namn” eller inte. Han med pistolen – skrek och var arg för att han inte kunde bestämma sig och sen sköt han men inte för att döda innan han gick. Han som var full gick och spydde!

Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.