room 335

  • robert
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #137067 av robert
room 335 skapades av robert
Room 335 är ett heligt område och dom som försöker inkräkta där har ett problem!!! Avundsjuka tror man eller är det ynkryggar som inte vill förstå vad som ligger bakom. Lyssna på Larry Carlton. Sök Niklas så får du se.......... Ge fan i det där djävulstecknet du visar som avatar. det är nonsens. Det finns ett öga som ständigt granskar dig. Jag tror att du är död på insidan. Jag lever på insidan för jag är ärlig. Är du ärlig?

Room 335 ligger i Stockholm, men du måste leta upp det. Det finns snipers omkring dig och mc-gäng konstigt nog letar efter dig. Ger du mig skulden, det är det värsta du kan göra. Bevisa att du är man som du alltid skriver om att du är så kommer du att överleva. Det är ditt beslut hur du vill tolka situationen. Ge dig ut i elden utan cannabis så får vi se hur det går. :lol: . detta är ditt test för att se hur stark du är egentligen, medans du hela tiden vill sätta dig på andra och se oss som dumma, jävliga och horribla. nu ska vi vända på leken och testa din mänskliga natur.
  • Supercharge
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #137070 av Supercharge
Svar från Supercharge i ämnet S n i p e r s.
Whow! Snipers- coolt dom finns ju lite varstans i världen...
I tex filmerna Leon (94) , och Dirty harry (71) och Sniper (96) så finns det scener med snipers.
En äkta sniper har en väska med ihopplockbar sniper rifle med scope,
Och gömmer sig oftas högt uppe tex på nåt tak och zoomar in klientern från långt avstånd... One shot,one kill...
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #137090 av
Svar från i ämnet room 335
Glöm inte Jarhead (05).. Stentuff sniper rulle.