Varför jag valde hund

Mer
18 år 7 månader sedan #22133 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Varför jag valde hund
Förrästen här länken om Tysken....

www.aftonbladet.se/vss/telegram/ ... __,00.html

:evil: :evil: :evil:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 7 månader sedan #22135 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Varför jag valde hund
Egentligen har jag inget emot katter. Jävlarna i förra inlägget är mot Tysken. Jag tycker att gränsen för etik går långt innan.

Det är järn i det jag säger (Ironi) och (S)tål Under.

Men katter får man inte bara att hämta tidningen vid dörren för att sedan komma och hoppa upp i sängen, och släppa den på bröstet på mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 7 månader sedan #22136 av Geta
Svar från Geta i ämnet Varför jag valde hund

Nissegossen skrev: Tips! Angående katter. Om man tar en sådan där spruta som en del har för att lägga in snus under läppen, och fyller den med ett kamuflerat piller i exempelvis köttfärs eller leverpastej.

Om man sedan tar tag i kattens huvud med ena handen bakifrån och sätter tumme och pekfinger runt bakkanten av käken och klämmer åt, och sedan för in sprutan med piller och levarpastej i halsen så långt man kan, så kanske det går att få ned ett piller i katten. (Gärna p-piller)

så lätt lurar man inte en katt!
Katter har klor och tänder.
Mer
18 år 7 månader sedan #22137 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Varför jag valde hund
Du Geta! Om man förberett sig innan utan att katten har upptäckt vad du håller på med, så tar själva utförandet högst tre sekunder, om du har överaskningsmomentet klart för dig. Därefter är det hela över.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 7 månader sedan #22167 av flisan
Svar från flisan i ämnet Varför jag valde hund
Smilla: Himla kul :lol: :lol: :lol:

Har själv katt och vet hur det är, känner igen problematiken.

Nu mer kör jag den hårdnackade varianten. Upp med gapet, ned med pillret långt långt bak och så i hop med käkarna. Katten sväljer innan hon hunnit märka något. Man måste liksom smyga sig på dem när de minst anar. De funkar.

Nissegossen: angående att katt smakar kyckling. Jag tycker det verkar som all konstig mat smakar kyckling, typ orm, groda, människa? mm mm. Det verkar vara någon slags vedertagen beskrivning när man int eriktigt vet hur det smakar
Mer
18 år 7 månader sedan #22168 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Varför jag valde hund
flisan! Vet inte, har själv ej smakat på varken katt, orm, groda eller människa (frånsett mina egna sårskorpor och nattvarden).

Så du förstår.....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum