Värre saker...

Mer
18 år 7 månader sedan #23086 av Aspergergirl
En mamma kommer in på dotterns rum och hittar ett brev på hennes kudde. Mamman öppnar brevet med skakande händer:

Kära mamma

Du får inte bli ledsen för detta brev. Jag har rest ut i världen med min nya pojkvän. Han är riktigt snygg med alla piercingar o tatueringar.

Men jag har flera goda nyheter. Jag är med barn o jag är säker på att vi kommer att bli lyckliga i husvagnen som han har på mc klubben i dom norska skogarna. Han vill ha många fler barn med mig och det är ju min dröm också.

Jag har lärt mig att hasch inte är farligt och vi ska dyrka det till oss själva och alla våra snälla vänner som ger oss så mkt kokain o ecstacy som vi vill ha.

Sen hoppas vi att dom snart hittar en kur som botar aids så han kan bli frisk, han förtjänar det.

Du behöver inte vara rädd mamma, jag är ju femton år nu och stor tjej. Jag kommer på besök en dag så att du får hälsa på dina barnbarn.

Din hängivna dotter.

Anita

Ps. mamma det är inte sant, jag är hos grannen. Jag ville bara visa dig att det finns värre saker än mitt betyg som ligger i lådan i byrån. Kram
Mer
18 år 7 månader sedan #23091 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Värre saker...
Ja den var lite rolig! :)