Bara på kul

Mer
18 år 3 månader sedan #31997 av Nissegossen
Hej alla på viska.se. Jag vill tacka alla som stöttat mig. Jag mår bättre nu.

Det här är bara på kul! Det gör inte anspråk på att vara vetenskapligt på något sätt. Det görs bäst med någon man tycker om, efter en middag och tända ljus, kanske med en flaska vin till. Är man flera skall alla genomgå testet innan svaren presenteras.

Även om alla faktiskt kommer med olika svar, så vet man annars hur man skall svara.

Man tar ett A-4 och delar upp pappret i fyra kvadranter där skriver man i den första "Färg" I den andra "Djur" I den tredje "Vatten" och i den fjärde
"Dryck" Under varje sådan här rubrik skriver man 1 2 3

Dessa skriver man lämpligast under varandra. Det är nämligen så att där skall man skriva vad personen svarar.

Det man frågar efter är vad rubriken har för egenskaper Dvs Adjektiv.

Ex om personen svarar rött på färg och säger att det är ens favorit färg, den man tycker bäst om, så vill jag ha tre egenskaper. Alltså Exempelvis Att färg är kärlekens färg, att det är en varm färg osv.

Och samma sak med det andra ex, om väljer hund så kan den vara snäll,
trofast en riktig vän.

Vad gäller vatten så är det vilket vattendrag man gillar bäst, exvis porlande fjällbäck, hav eller eller en stilla å.

Vad det gäller dryck så kan man säga vatten, och egenskaperna för vatten kan vara att det är livgivande och släcker törsten

Det hela går ut på att färgen, såsom egenskaperna hos färgen är, är hur du uppfattar att du själv är Dvs rött, har du då svarat att rött är kärleken, så är du enligt dig själv kärleksfull. Angående djur så är du då en riktig vän osv, detta är hur andra uppfattar dig.

Vattendrag är hur du förhåller dig till sex nämligen sex är som en porlande fjällbäck, eller ett hav som kan vara stormande, stort och mäktigt.

Dryck är också hur personen uppfattar sex, helt enkelt att om du svarat vatten så är sex är livgivande och släcker törsten.

Det finns mera men jag väljer att inte berätta om det.


Lycka till och ha riktigt skoj!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 3 månader sedan #32001 av leva
Svar från leva i ämnet Bara på kul
Tack för tipset Nissegossen. Håller själv på att fundera ut lite vuxenlekar inför min sons 30 årsfest som vi i familjen tänkte anordna för honom och hans vänner. Är det fler som har några bra förslag på roliga lekar?
Mer
18 år 3 månader sedan #32010 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Bara på kul
-
Mer
18 år 3 månader sedan #32012 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bara på kul
Ja, Isa-Alise! :lol: Du är som den blå himlen! Du får färg av andra färger, och du varierar med ljuset. Du är evigt vacker och föränderlig.

Du är som fågeln, du svävar fritt och du är alltid glad och du ber en fantastisk bön i sången du sjunger i gryningen.

I detta fall väljer jag kärlek i stället för sex. Du tycker kärlek är som den stilla sjön, kärlek är rent klart vatten, det ger ett stilla lugn och det är som träd som speglar sig i vattenytan.

Du tycker att sex (Kärlek) är rent, svalt och friskt det är dessutom livgivande och nödvändigt för allt liv på jorden..... :rolleyes:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 3 månader sedan #32014 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bara på kul
Som kuriosum kan jag berätta att jag själv valde Delfin, varför?

Jo, de är bland de intelligentaste på jorden, hjälpsamma och har räddat många sjömän.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 3 månader sedan #32279 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Bara på kul
Varför denna? Detta angående Delfiner!

Utan humor överlever man inte!

www.aftonbladet.se/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum