Varför hade profeten Muhammed så många bilar?

Mer
8 år 4 månader sedan #794364 av Geta
Jag tror att Erasee menar att Richard ska akta sig för det radioaktiva utsläppet
i Tjernobyl.
  • Eraseee
  • Besökare
  • Besökare
8 år 4 månader sedan #794365 av Eraseee
Richard ingen muslim vill "dej" illa men det är ju lite onödigt att skämta,om detta....
Dom flesta muslimer är mkt fredliga som du vet...
Dom tre huvud religionerna har samma gud...
:tummenupp
Mer
8 år 3 månader sedan #795705 av Richard
Nej, jag har inget emot de flesta muslimer, de är bra människor. Men de här extremisterna... ISIS, al-Shabaab, Boko Haram, al-Qaida o allt vad de heter... Man blir så förbannad när man ser deras grymheter, har nån gång råkat se någon brutal avrättningsvideo, o fan vad jag mådde dåligt!

Jag hänger som säkert en del vet, också på forumet Flashback, o där hetsas det en hel del mot muslimer i allmänhet. O som kronan på verket är mitt alias där "Mulla Krekar", efter extremist-mullan i Norge.


Men det är kul att driva med de som försvarar t.ex. ISIS, att göra typ såna här bilder... (Men man bör nog vara lite försiktig...).

***censur***
Mer
8 år 3 månader sedan #795717 av Moderator1
Richard, din bild upprör alla muslimer, inte bara extremister utan alla. Därför tog jag bort den.
Mer
8 år 3 månader sedan #795718 av Geta
Tänk på Lars Vilks öde.
Mer
8 år 3 månader sedan #795719 av Drummer
Jag träffade många trevliga muslimer när jag jobbade på Samhall för ett par år sedan! Sen finns det rövhål också, men det är ju vissa svenskar också! Försöker ha en jämlik syn på samhället och så länge människor är positiva och godhjärtade så bryr jag mig inte om vilken kultur dom kommer ifrån!