Utmaning!

Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1072146 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Utmaning!
Hade jag varit lama, hade jag nog varit nöjd

Kan bara säga att den endaste som knackar på dörren är polisen, har de bråttom ja, då tar de sig in med våld och förstör dörren, vilket de själv får betala. kriminella i Malmö, om det begåtts ett brott och de själv kan vara inblandade i samma gäng de vet att öppna dörren innan polisen kommer till dem. Varför, jo de får själva betala dörren och vi rättegång blir de inte fällda. betalningen för dörren måste de betala.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 9 månader sedan #1072187 av Richard
Svar från Richard i ämnet Utmaning!
Ja, de sa de när de var här. -Det är bra om du öppnar när det knackar. Är det allvarligt så kan vi slå sönder dörren!

Jag gör då inte ett uns illegalt längre, möjligen att jag cyklar runt 15 m på trottoaren på fel sida, från upphöjningen på trottoaren till min dörr. Men de håller på att larva sig bara för min tjuriga F!-röstande f.d. väninna säger till polisen att jag har farliga saker hemma... De spärrade av hela kvarteret, sen blev jag vräkt. Men jag tog det till domstolen o vann, så jag fick bo kvar o hyresvärden fick betala alla rättegångskostnader. Men de är nog ändå sura på mig!

www.expressen.se/kvallsposten/bombgruppe...ker-igenom-lagenhet/
www.aftonbladet.se/nyheter/a/kaew56/stor...bombgruppen-pa-plats

Dom hittade inte ett dugg! Kanske en liten bit av en brandvarnare på max 37 kBq, o från förra gången satt vittnet från SSM o sa att man fick ha max 100 kBq hemma! Jävligt bra gjort av min advokat, att ställa den frågan! För vittnet hade svurit ed!