Minne från psykiatrin

Mer
5 år 8 månader sedan #1079867 av Geta
En gång, när jag var inlagd på psyket för psykos fick vi stora röda fina äpplen som dessert. Då var det en skötare som var så fräck att hon tiggde av oss våra äpplen. Hon skulle ha dom till sin häst. Snälla som vi var fick hon våra äpplen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1079868 av idefix
Svar från idefix i ämnet Minne från psykiatrin
Verkligen fräckt, även om hästen nog blev glad.
Mer
5 år 8 månader sedan #1079877 av Melody
Svar från Melody i ämnet Minne från psykiatrin
Oj då
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1079932 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Minne från psykiatrin
:rotfl Tja, Geta du blev sur för att hon tog ifrån dig din hästmat

Just nu slaktar de hästar och det går inte till föda till människor, de har avmasknings medel i sig och det går antingen till köttmjöl eller kremering. så äpplen blir både ägaren av hästen själv mycket glad för. allt i hästväg i mat till hästen gör alla glada foder är mycket dyrt just nu

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan #1079969 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Minne från psykiatrin
På en avdelning som jag låg på, så uppkom på något mystiskt sätt en situation, när en skötare som satt på expeditionen fick frågan: - Är det du som är läkare här?
Mer
5 år 8 månader sedan #1079998 av wasp
Svar från wasp i ämnet Minne från psykiatrin
Minns att jag delade sal med en gammal farbror omkring 1981. Han skrek cigarett hela tiden o jag frågade sköterskan varför han inte fick cigaretter. Nej, får han ett paket cigaretter röker han upp alla 20 på en gång blev svaret. På den tiden fick dementa plats i psykiatrin tillsammans men oss övriga.