Kvinnor....

  • Besökare
  • Besökare
17 år 5 månader sedan #53840 av
Svar från i ämnet Kvinnor....
8O vafför gjorde du det för...bara dumpade, utan att försöka reda ut ? :(
Mer
17 år 5 månader sedan #53847 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Kvinnor....
Jadu .... en rad händelser...det började med att hon svarade på MSN med kyliga svar.... som "Mmmm" och "Neee"... O när jag skrev att jag älskade henne så skrev hon "Tack det var snällt sagt".

Sedan ringde jag henne...o en kille svarade i hennes telefon som utgav sig för att vara Robert..... o insisterade hela tiden att jag ringt fel.... Jag vet att det var hennes mobil för jag har snabbuppringning o telefonnumret har alltid fungerat förut....

När jag sedan ringde dagen därpå... så sov hon...sa hennes vänner....jag ringde efter en timma igen...o bad då hennes vänner att väcka henne....då hörde jag orden "Nej, jag vill inte prata med han".... "Nej hon sover fortfarande fick jag som svar".... Men jag gav mig inte....till slut så fick jag prata med henne...o hon sade en massa ursäkter o svepskäl om skolan o etc. .
Men enligt hennes väninna så har hon varit uppe mycket sent på kvällarna.... o knappt varit i skolan....när jag sedan frågade vem robert var....så fick jag svaret att det var ett Ex. till henne.... När jag först frågade vem robert var så fick jag svaret.... "jag känner ingen robert"

Men det är inte hela skälet till att jag fattade mitt beslut....det var mest för att hon undvikit o ljugit för mig. Inte sagt att hon älskar mig...o visat det.... jag har varit svältfödd på kärlek det senaste o det gör det allra ondaste i mig... jag vill inte lida mer....
Hon tänkte inte ens komma hem o hälsa på mig i helgen....för att hon måste gå plugga på helgen då skolan är STÄNGD. Då kan man undra vad som finns i skolan där på helgen....då den är stängd.... En annan kille antagligen...

Jag sa iaf att bollen ligger hos henne...om hon vill ha mig så får hon helt enkelt ta sig tid att komma hit i helgen....annars så kommer det inte att funka emellan oss....

Tror inte hon kommer i helgen.....tror hon kommer att skita i mig.....
Så jag vet inte vem som dumpar vem....men jag ställde ultimatumet så jag antar att det var jag..... Men jag vill inte lida i en kärleksrelation....det vill nog ingen annan heller.... så jag kom till insikten att försöka komma bort ifrån detta....

därför.....
nu får jag lida för mitt kast....men att bli behandlad som skit vill jag bara inte bli.....har blivit det för mycket förr...nu får det vara nog....
  • Besökare
  • Besökare
17 år 5 månader sedan #53848 av
Svar från i ämnet Kvinnor....
:D Bra det låter mer som en bimbo än en riktig tjej eller kvinna. Ljuga o komma me svepskäl är inte bara fegt det är KRÄNKANDE. Hur ska man ens kunna älska nån om man inte kan vara ÄRLIG. Det finns faktiskt tjejor, kvinnor som kan älska som är värda att älskas tillbaka.

Hur hittade du henne egentligen ? 8O
Mer
17 år 5 månader sedan #53849 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Kvinnor....
I början så var hon helt underbar.... men det är bara nu sedan hon kom tillbaks till skolan igen..... vi träffades under oktoberlovet.... Träffade henne igenom hennes väninna på MSN....
  • Besökare
  • Besökare
17 år 5 månader sedan #53850 av
Svar från i ämnet Kvinnor....
OK så de va inte bara en sexrelation ?
  • Besökare
  • Besökare
17 år 5 månader sedan #53851 av
Svar från i ämnet Kvinnor....
kåthet kan ju förblinda.............