Vad kallar

Mer
17 år 5 månader sedan #54154 av solkatten
Vad kallar skapades av solkatten
Vad kallar kannibaler telefonkatalogen ?
Meny !


hihi lite makaber kanske med anledning av gårdagens löpsedel.
Mer
17 år 5 månader sedan #54157 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad kallar
Skulle han beta av GBG katalogen skulle han ha å göra!

Det var de två soldaterna, de hade länge varit ute på övning. Det hade varit si och så med käket, så när övningen var slut och de fått permision gick de till en bättre restaurang.

De bestämde sig för att beta av meny listan rätt för rätt.

De gjorde så och de fick se de båda kyparna stå och glo på dem med intresse.

De åt sig igenom menyn, alla rätterna, och när de ville betala så kommer en av kyparna fram och säger, ni behöver inte betala!

De undrar då varför? Jo sade kyparn, vi slog vad där ute, min kompis sade att ni klara av det och jag påstod att ni inte skulle göra det.

Det vi slog vad om var, att den som förlorade skulle betala notan, vilket jag gör nu!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 5 månader sedan #54172 av Jonna7
Svar från Jonna7 i ämnet Vad kallar
Har hittat en underbar site, <!-- w --> www.tjuvlyssnat.se <!-- w -->. Man får ta del av några verkliga historier som de som tjuvlyssnat lägger ut.
En rolig;

(Kille ~20 kliver på den nästan fulla bussen och snabbar sig till en ledig plats som är anpassad för handikappade. Man ~65 som var strax bakom kliver fram till killen.)
Mannen: Jaha, där var du snabb för att ta den platsen, ja. Jäkla fult av en ungdom att ta platser före de gamla.
(Killen kollar bara på mannen).
Mannen: Den där platsen är till för gamla och handikappade!
(Mannen börjar sakta gå vidare, men vänder snabbt tillbaka.)
Mannen: Fy fan!
Killen: Men det va då fan! Knip käft nu innan du får min benprotes i arslet!
(Småfnitter hörs över hela bussen.)
Mer
17 år 5 månader sedan #54227 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad kallar
Den var bra den! :lol: :lol: :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum