George W. Bush

  • Besökare
  • Besökare
17 år 4 månader sedan #57999 av
Svar från i ämnet George W. Bush
Vad betyder cunt
Mer
17 år 4 månader sedan #58009 av Evillynn
Svar från Evillynn i ämnet George W. Bush
Det tjejer har mellan benen ;)
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 4 månader sedan #58010 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet George W. Bush
Heter det inte Count basie? Eller råare uttryckt Pussy galore?

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 4 månader sedan #58021 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet George W. Bush
Denna skrev jag 2004 om Bush! Det har gått tid, men den är ju aktuell idag! Detta för att nu ser vi vad kriget i Irak har ställt till med! Jag tänkte bara de här tankarna när jag såg tvillingtornen 11 sep 2001; Bush kärnvapen!


Buskfolket


Nu när vi har snudd på krig i Irak, ställer jag mig frågan? Varför bara Irak? Varför vill inte Bush intervenera i Nordkorea? Beror det på att Bush när ett hat mot Saddam Hussein på grund av att sadan har försökt lönnmörda Bush´s far, den förre presidenten i USA, som startade förra kriget i Irak? Eller beror det på att det är viktigare för USA att få tag i olja, som är orsaken? Dvs Amerikanska penningintressen. Nordkorea har definitivt en starkare krigsmakt än vad Irak har, man har också den teknologi som gör att man kan utveckla kärnvapen. Säkert har man förutom kunnande om kärnvapen också tillverkning av Skud-robotar som kan göras kärnvapenbärande. Man har troligtvis också möjligheter och har säkert redan utvecklat andra massförstörelsevapen, både biologiska och kemiska. Nordkorea tog upp tillverkningen och utvecklingen av sitt kärnvapenprogram sedan USA tänkte kortsiktigt, och inhiberade de oljeleveranser man utlovat till Nordkorea, för att man inte skulle fortsätta utveckla sitt kärnprogram.

Var finns logiken? Om man skall agera världspolis, så skall man väl vara lika inför Bush´s lag? Eller? Som en granne sade till mig när Bush blev President, nu har befolkningen i USA valt en gangstermördare till President. Om nu Bush vill agera Gud och vara den högste i denna världen, så måste väl Bush vara rättvisan själv? Så var finns logiken, det verkar vara guden Mammon som styr i den här världen och inte alls den lära som Bush och den vita högern säger sig vända till, nämligen den lära som Jesus lärde, när han vandrade på den här jorden.

Min förhoppning är trots allt, att USA som världens starkaste nation skulle vilja ge alla som hungrar mat, den som törstar något att dricka, och att den som hungrar efter rättfärdighet skall bli mättad, och efter Jesu bergspredikan; saliga äro de saktmodiga ty de skall besitta jorden. Där har många i den här tiden mycket att lära av en över 2000 år gammal bok.

Från en som sannerligen inte är andefattig, men däremot fattig.
Nils-Erik Johansson

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 4 månader sedan #58026 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet George W. Bush
Vad hände med fallet Libyen? Helt plötsligt är dem accepterade i den västliga maktsfären! Iran har dem inte pratat om så mycket på senaste tiden i media.

Nordkorea ligger ju i fejd med Syd- och Japan. Minns dem fulltränade soldaterna som kapsejsade utanför sydkores kust för ett antal år sedan.
Jag tror ingen av soldaterna överlevde klappjakten?

Bush och Clinton är två olika politiker, men deras grundbudskap är densamma! Usa agerar världspolis. Minns ni -99 när Usa angrep Serbien och bombade Belgrad sönder och samman. Var det ngn som minns orsaken, var det inte Monica Lewiskys fel?

Jag minns Bill som "the man who got a blowjob from monica"!

Usa bär skulden till att världsekonomiens högkonjunktur avstannade! Under Clinton så var dem världsledande i ekonomien, dem styrde och ställde precis som dem ville! Så Bush gjorde nog ett misstag som sänkte skatten!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 4 månader sedan #58027 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet George W. Bush
Suck! När Clinton var president var ju allt bara top Sekret! :lol:
sä Monica har ställt till det! :lol:

Men det finns ju en Clinton som har för stånd! :lol:

Låt henne ta över rodret till att vara ledare av Amerikas förenade stater!

Titta i alla fall lite mer på Demokraternas program! De borde ha majoritet istället för republikanerna, som då vann på grund av domstolsutslag! :cry:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum