Magnus, (Gabriella), (Jesus Kristus) är inlagd

Mer
13 år 2 veckor sedan #390520 av Tonic
Hälsa Magnus så gott. :hjärta :hjärta
Kramar från mig.

(..vet att det är ologiskt, men jag känner mig 'skyldig' på nåt märkligt sätt..även om jag förstår att Magnus varit sjuk långt innan han fick paket från just mig.. :rolleyes: ..konstigt det här med skuld och skam, och om hur man reagerar.)
Mer
13 år 2 veckor sedan #390521 av Zoidar
Melun hälsa honom från mig. Inte kul att vara inlagd, men han får i alla fall hjälp, det är bra.

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 2 veckor sedan #390533 av Melun
Tonic,

Kanske är det för att du inte ska känna skuld o så, som han är så noga med att tacka för dem.

Zoidar,

Jag ska hälsa både från dig och Tonic
Mer
13 år 2 veckor sedan #390657 av Melun
Magnus tackar så mycket för hälsningarna och säger att han har det bra på avdelningen.
Mer
13 år 2 veckor sedan #390663 av Drummer
Ni skriver att män som mår dåligt blir feminiserade? Är det då det omvända för kvinnor att man känner sig som man? Själv har jag det problemet.Blir en ond man ungefär.. Har även fått problem med hormonerna..
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
13 år 2 veckor sedan #390671 av Jocke
Det fenomen ni pratar om, tror jag kallas regrediering, dvs att man går bakåt i utvecklingen man blir helt enkelt barnsligare. Jag råkade ut för det, och är ännu inte helt återställd från det stadiet. T.ex så matchar inte mitt utseende kroppen i övrigt.

Mycket möjligt att det i mitt fall kan vara rådadande testoteronbrist men inte att man blir helt feminin. Hos kvinnor tror jag att detta tillstånd leder till antingen aggression eller uppgivenhet. Men jag tror inte östrogenet viker hädan mot testoteronet hos kvinnor?

Vars är världen på väg?