Varför blir man inlagd?

Mer
4 år 11 månader sedan #1151929 av Geta
Svar från Geta i ämnet Varför blir man inlagd?
Har du inte ont i vänster arm, som strålar ut i ringfingret?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 11 månader sedan #1151933 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Varför blir man inlagd?
Sticker på ovansidan av vänster hand, känningar i fingrarna. Men nu skriver jag inget mer om det här, bäst så. Ha en trevlig kväll.
Mer
4 år 11 månader sedan #1152035 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Varför blir man inlagd?
Man kan ringa sjukvårdupplysningen:
Ring telefonnummer 1177 för sjukvårdsrådgivning dygnet runt.
Mer
4 år 11 månader sedan #1152086 av Nissegossen
Ringer jag kommer det mobila teamet som finns här och då kommer de till mig. Är det så att det på något sett akut har vi även en psykambulans. Hon som är sköterska på den är en ssk som jag tidigare hade, jag känner henne väl. Efter den tjänst hon hade gav hon mig injektionen och förr när psykos var på Östra var hennes namn i dörren på den avd som var på Östra hennes namn var Sesam öppna dig. Det när de jag kände förr sedan länge visste var jag bodde och kunde komma ned och ge dem cigaretter På den tiden var jag där 7 min hemifrån

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1200464 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Varför blir man inlagd?
Räcker det med ångest för att bli inlagd? Jag tror inte det. Det står på nån sida jag ibland går in på att "vid lättare psykiska besvär så som ångest och depressioner..." Något sånt. Jag har själv aldrig velat bli inlagd. Men i början av min sjukdom gjorde jag som personalen sa och hamnade då frivilligt på avdelningen flera ggr. Nu får de ta mig på LPT om de ska ha in mig.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200472 av Geta
Svar från Geta i ämnet Varför blir man inlagd?
Tror inte att man blir inlagd i första taget idag. Ångest räcker nog inte. Har bara blivit inlagd när jag varit psykotisk eller prepsykotisk.