Jag är tillbaka!!

Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1279726 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Jag är tillbaka!!
Nu fick jag inte skriva om svenska byggares Bibel han är arg överrocken jag babblar för mycket, men jag tror det alltså enligt lag är värmen avstängd i elementen mellan 15 Maj och 15 september. Tror det står Babsans Bibel Babbs

Jag har inte läst en sida sedan skolan vad jag tror och nej, jag är inte ens uppdaterad på något sett www.boverket.se/sv/byggande/uppdrag/avsl...-historisk-oversikt/


Där ser man ha,ha

Bra om man slipper proppen i det här, kalla det yrket

Samt fångarmarna på fängelset gick till direktören på fängelset fångarnas representant, ja, jag undrar ingen kvinna vi fryser sätt på värmen på fängelset vi fryser, han svarade beror på att vi har så dåliga element här, han fången sade nej det är skit i ledningen poängen från fånge som lämnat fängelset för gott i Ryssland förr hamna de på psyket lika i jämförelse med Sovjet om någon intagen på Ryskt fängelse tokar som vi alla är,, ja de sju får vila i sitt nattläger , hoppas snövit kommer och lägger sig raklång i de små vänliga herrarnas säng tvärs över sängarna, kommer på jul brukar vara lika populärt som tomten 1941 på bion Saga på sin tid spara tomten han är bra i en otrygg värld lägg på minnet för små barns behov av trygghet i en gammal saga när världen utanför står i brand


två delar brukar det vara, ja, han som uppfann sagan om den Svenska tomten, nästa del


För de som blivit vuxna och stadgade vid den åldern kommer denna


"Svenska GULD korn på matiné

Ursäkta drömresmålet blåsan på kallade

Är det fortfarande kallt i framtiden på vid midvintern med full snöstorm omkring juletid då, gör ni något d befinner er i nuet långt från tid just nu i framtiden för oss

Fel skrivning i vanlig ordining ja går inte att skriva så ändå har jag skrivet det.Det för att grunna på

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279773 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag är tillbaka!!
Var det frivillig vård eller tvångsvård? Borde vara frivillig vård, eftersom den var så kort.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279805 av Pysen_87
Svar från Pysen_87 i ämnet Jag är tillbaka!!
Tvång
Mer
3 år 7 månader sedan #1279806 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Jag är tillbaka!!
Hej Pysen. Välkommen ut till frihet. :)
Mer
3 år 7 månader sedan #1279857 av wasp
Svar från wasp i ämnet Jag är tillbaka!!
Välkommen ut att vandra i det fria!! Skönt att du kryat på dig!
Mer
3 år 7 månader sedan #1279911 av Pysen_87
Svar från Pysen_87 i ämnet Jag är tillbaka!!
Tack alla! :D