Svårt att kolla på tv/film

Mer
9 år 11 månader sedan #666035 av Räven
Hur gör ni när ni ska kolla på tv? tittar ni lite eller mycke o hur står ni ut o titta mycket om ni gör det?
några knep?
Jag har svårt att kolla på tv...visst gå förbi o slökolla en minut går men att sitta ner o kolla det e värre....titta på film likaså...det måste väl ändå finnas ett knep för att få ro att sitta o kolla på tv i lugn o ro.

Jag skulle gärna vilja komma igång o titta på tv varje dag för att få tiden att gå lite snabbare.
Har massvis med filmer som jag inte kollat på ännu.

Eller man kanske rentav får vänja sig vid att man alldrig kommer att få kolla på tv?
Mer
9 år 11 månader sedan #666036 av Geta
Svar från Geta i ämnet Svårt att kolla på tv/film
Jag tittar bara på TV-program som jag verkligen är intresserad av. På bio måste jag se en hel film i sträck.
Har svårare för det hemma. Det är tråkigt att det börjar bli sommar, då TV drar ner på sitt utbud och mest
sänder repriser. Ser dock fram emot att det ska sändas Agatha Christiefilmer med miss Marple i sommar.

21.00 TV4 6 juni
Miss Marple
Brittisk kriminaldramaserie från 2013. Säsong 6. Del 1 av 3. Miss Marple är på semester i Karibien och är uttråkad. Allt förändras när major Palgrave hittas död och miss Marple sätter i gång med att försöka klura ut vad som hänt majoren. Det blir en tuff nöt att knäcka för henne. I rollerna: Julia McKenzie, Pippa Bennett-Warner, Charity Wakefield, Robert Webb, Warren Brown, Alastair Mackenzie och Hermione Norris. Även 6/6. Miss Jane Marple är en söt äldre dam men under ytan döljer sig en vass detektiv som är expert på att lösa mord. Hennes yttre är till fördel eftersom gärningsmännen underskattar hennes förmåga. Miss Marple hamnar ofta i hisnande äventyr med risk för sitt eget liv.
Mer
9 år 11 månader sedan #666039 av Richard
Jag samlar på filmer, o har typ 200 st som jag inte sett ännu. Titta på TV-sändningar gör jag nästan aldrig. Men inget går upp mot att lägga på en bra (eller ibland är den mindre bra) rulle på kvällen!
Mer
9 år 11 månader sedan #666040 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Svårt att kolla på tv/film
Det är en träningssak.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 11 månader sedan #666041 av Räven
Svar från Räven i ämnet Svårt att kolla på tv/film
ja klarar inte av att lägga på nån bra rulle.....precis allt måste stämma innan jag kan göra det....måste vara lagom pigg och på rätt humör osv....myket som måste stämma.
Mer
9 år 11 månader sedan #666042 av Utomjordingen
Det värsta jag kan tycka är Live sändningar. Det är som människorna direkt pratar till mig. Ja, jag har varit med om att TV:n har tittat på mig flera gånger och sagt saker och ting direkt till mig.